تسلط جنگندههای نیروی دریایی آمریکا بر آسمان ایران
ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا «سنتکام» شنبه 23 اسفند، با نشر ویدیویی از پرواز هواپیماهای شناسایی و جنگندههای نیروی دریایی ارتش ایالات متحده از روی ناوهای هواپیمابر مستقر در منطقه از ادامه تسلط کامل بر آسمان ایران خبر داد.