بقایی: رابطه ما با آژانس مستقیم است
اسماعیل بقایی سخنگوی وزارت خارجه ایران با تایید «تغییر» در روابط تهران و آژانس بینالمللی انرژی اتمی گفت «رابطه ما با آژانس مستقیم است».
بقایی افزود: «در مورد تعیین یا تدوین شیوه نامه نحوه تعامل با آژانس نمایندگی دائم ما در وین هم در تماس مستقیم و مستمر با آژانس هستیم.»