خامنهای: آمریکا هیچ دستاوردی در جنگ نداشت
علی خامنهای، رهبر جمهوری اسلامی در اولین پیام تصویری خود پس از آتشبس ایران و اسرائیل گفت: «پیروزی ایران بر رژیم اسرائیل و آمریکا را تبریک میگویم.»
خامنهای در ادامه با اشاره به حمله آمریکا به تاسیسات هستهای ایران گفت: «رژیم آمریکا هیچ دستاوردی از جنگ ایران و اسرائیل نداشت و رئیس جمهور آمریکا در شرح واقعه بزرگنمایی کرد.»