خامنه‌ای: آمریکا هیچ دستاوردی در جنگ نداشت

منتشر شده در: آخرین به روزرسانی:
فعال‌سازی حالت خواندن
100% Font Size


علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی در اولین پیام تصویری خود پس از آتش‌بس ایران و اسرائیل گفت: «پیروزی ایران بر رژیم اسرائیل و آمریکا را تبریک می‌گویم.»

خامنه‌ای در ادامه با اشاره به حمله آمریکا به تاسیسات هسته‌ای ایران گفت: «رژیم آمریکا هیچ دستاوردی از جنگ ایران و اسرائیل نداشت و رئیس جمهور آمریکا در شرح واقعه بزرگنمایی کرد.»

  • فعال‌سازی حالت خواندن
    100% Font Size