خامنه‌ای بر ادامه سرکوب خونین مردم ایران تاکید کرد

طرفداران نظام جمهوری اسلامی در ایران ضمن ابراز نارضایتی از عملکرد دستگاه‌های انتظامی - امنیتی در رویارویی با معترضان خواستار اعمال خشونت و سرکوب هر چه بیشتر مردم شدند

منتشر شده در: آخرین به روزرسانی:
فعال‌سازی حالت خواندن
100% Font Size
2 دقيقه (Reading time)

علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی طی اظهاراتی ضمن تحقیر آزادی‌خواهی و اراده مردم ایران برای تغییر رژیم، بر تداوم سرکوب خشونت‌بار معترضان در این کشور تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری «ایرنا»، رهبر جمهوری اسلامی شنبه 28 آبان در دیدار با شماری از هواداران نظام از اصفهان، بی‌اعتنا به خواست و اراده مردم معترض ایران که بیش از دو ماه است به تظاهرات آزادی‌خواهانه خود در سراسر کشور و خارج از آن ادامه می‌دهند، معترضان را «دشمن» توصیف کرد و در ادامه سخنان خود گفت: «دشمنان حقیرتر از آنند که بتوانند به نظام آسیب بزنند».

خامنه‌ای که این روزها تصاویر و نمادهای حاکمیت او در جای جای ایران به دست مردم معترض آزادی‌خواه به شعله‌های آتش سپرده می‌شود، بر ادامه سرکوب خونین مردم تاکید کرد و گفت: «بساط شرارت جمع خواهد شد».

در حالی که پیوسته بر تعداد تجمع‌های معترضان و حامیان خیزش مردم ایران در سراسر این کشور و جهان افزوده می‌شود خامنه‌ای در سخنان امروز خود با «اغتشاشات» خواندن تظاهرات ضد‌حکومتی، گفت: «صحنه‌گردانان اصلی اغتشاشات اخیر که نتوانستند مردم را به صحنه بیاورند، درصددند با ادامه شرارت‌ها، مسئولان را خسته کنند اما اغتشاشات جمع خواهد شد».

این اظهارات رهبر جمهوری اسلامی پس از آن مطرح می‌شود که روزنامه‌های تندرو طرفدار حاکمیت در ایران از جمله «کیهان» روز شنبه ضمن ابراز نارضایتی خود و طرفداران نظام از ناکافی بودن میزان خشونت‌های مرگبار به‌کار رفته علیه مردم، بر ضرورت «عدم مدارا و عدم مماشات» با معترضان تاکید کرده و خواستار آن شدند که ماشین سرکوب تلاش بیشتری برای حفظ حاکمیت در حال سرنگونی نشان دهد.

از سویی، در واکنش به این خواسته‌ها و توجیه ناتوانی آشکار دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی و نظامی رژیم در مقابل عزم و اراده مردم ایران برای سرنگونی، کارگزاران سیاسی- امنیتی جمهوری اسلامی از صبر راهبردی نظام تحت فرمان خامنه‌ای سخن گفته‌اند. با توجه به اظهارات امروز خامنه‌ای، مشخص می‌شود صبر استراتژیک مورد ادعای وی نیز به پایان رسیده و او مجددا به‌طور علنی فرمان سرکوب خونین مردم را صادر کرده است.

بیشترین بازدید موضوعات مهم

بیشترین بازدید