.
.
.

بریتانیا همه حساب‌های شبکه روسی چندزبانه «Russia Today» را بلوکه کرد

منتشر شده در: آخرین به روزرسانی:

مارگاریتا سیمونیان، سردبیر خبرگزاری بین‌المللی «Russia Today» (روسیه امروز)، روز دوشنبه اعلام کرد بانک‌های بریتانیایی در اقدامی همه حساب‌های بانکی این شبکه را مسدود کرده‌اند.

اقدام بانک‌های بریتانیایی تنها ساعاتی پس از اظهارات جان کری درباره تصمیم کشورهای غربی برای اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه مسکو به دلیل ادامه بمباران حلب صورت گرفته است.

سیمونتا بر روی صفحه توییتر خود نوشته است :« تمامی حساب‌های ما در بریتانیا بسته شد، این تصمیم قابل بررسی نیست.»

سایت «Russia Today» در بیانیه‌ای اعلام کرد که بانک بریتانیایی «ناتوست» به کانال تلویزیونی ابلاغ کرد که دیگر با آن معامله نخواهد کرد.

گفتنی است که تلویزیون روسیه امروز که از سیاست‌های رسانه‌ای مسکو در سوریه و اوکراین حمایت می‌کند، پیشتر از سوی سازمان «اف کام» در بریتانیا به دلیل عدم مراعات بی طرفی در پوشش اخبار، با تحریم‌هایی روبرو شده بود.

این شبکه کانال‌هایی به زبان‌های عربی (روسیا الیوم)، انگلیسی (Russia Today) و اسپانیایی (RT en español) دارد که 24 ساعته برنامه پخش می‌کنند.