دولت موقت سوریه: ایرانی ها بمب های سمی اسد را توسعه دادند

منتشر شده در: آخرین به روزرسانی:
فعال‌سازی حالت خواندن
100% Font Size
1 دقيقه خواندن

اسعد مصطفی وزیر دفاع دولت موقت سوریه در گفت و گو با تلویزیون “الحدث" اعلام کرد که کارشناسان نظامی ایرانی در یک مرکز تحقیقاتی در کفرسوسه دمشق ، بمب های سمی را توسعه دادند تا به جای بمب های بشکه ای علیه مخالفان به کار گرفته شود.

وزیر دفاع دولت موقت سوریه افزود که تاکنون رژیم اسد در هفت منطقه سوریه از این بمبها علیه مخالفان استفاده کرده است.

مصطفی بیان داشت که رژیم اسد در دو روز گذشته دو منطقه جوبر و رنکوس را با بمب های سمی مورد هدف قرار داد که در اثر آن شماری از مخالفان کشته شدند.

شهرک کفرزیتا در حومه دمشق نیز در این زمینه بی نصیب نمانده است. رژیم اسد این شهرک را با گاز کلر مورد حمله قرار داده است.

بر اساس فعالان سوری نیروهای رژیم سوریه همچنین برای نخستین بار دو شهر خان شیخون در ادلب و حرستا در حومه دمشق را مورد حمله گازهای سمی قرار داده است.

وزیر دفاع دولت موقت سوریه از پیشروی انقلابیون در مناطق حلب و محاصره ساختمان اطلاعات هوایی رژیم در این شهر خبر داد.

بیشترین بازدید موضوعات مهم

بیشترین بازدید